سوالات متداول

قطعا هنگام استفاده از خدمات وب سایت عافیت سوالاتی برای شما عزیزان بوجود می آید که بر آن شدیم تا حد امکان برجسته ترین و متدوال ترین سوالات شما را در این صفحه پاسخگو باشیم و چنانچه هنوز ابهام یا سوالی در ارتباط با نحوه استفاده از وب سایت یا خدمات ما در ذهن شما هست می توانید از طریق فرم تماس که در صفحه تماس با ما درج شده بیان کنید تا در اولین فرصت پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

قبل از هر چیزی باید اپلیکیشن عافیت را نصب کنید که در حال حاضر نسخه اندروید آن در دسترس است و امیدواریم به زودی بتوانیم نسخه آی او اس و همچنین نسخه تحت وب آن را هم در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.نحوه استفاده از خدمات عافیت به تفصیل در بخش شیوه نامه و قوانین آورده شده است و می توانید برای دریافت هر خدمتی از طرف عافیت، شیوه عملکرد ما و نحوه درخواست خود را مشاهده نمایید و چنانچه در استفاده از امکانات وب سایت یا اپلیکیشن عافیت مشکلی دارید می توانید با مراجعه به بخش آموزش و راهنمای استفاده از اپلیکیشن همه چیز را یاد بگیرید. به طور کلی وب اپلیکیشن عافیت یک سامانه ثبت درخواست است که شما می توانید برای پیگیری امور پزشکی و درمانی خود در شیراز درخواست یا درخواست های خود را ثبت نمایید و بعد از بررسی های لازم منتظر انجام آن ها توسط همکاران ما در شیراز باشید.

بله . در حال حاضر فعالیت خود را در شیراز شروع کرده ایم و امید داریم در آینده به شهرهای پزشکی دیگر نیز سفر کنیم . شهرهایی مثل تهران،یزد،اصفهان و …

در اغلب موارد نه . یعنی شما مستقیما با پزشک یا منشی پزشک یا مسئول پذیرش بیمارستان یا مرکز درمانی در تماس نیستید. عافیت به عنوان یک واسطه عمل می کند و به جای شما و به نیابت از شما کاری را انجام می دهد. بدیهی است با نقش واسطه ای که دارد هیچ محدودیتی برای درخواست شما وجود ندارد و فارغ از اینکه چه پزشک یا چه خدمتی را می خواهید می توانید کار خود را به عافیت واگذار کنید.

بله شما می توانید از طریق همان شماره تلفنی که جهت پیگیری درخواست با شما تماس گرفته می شود نوبت یا درخواست خود را لغو کنید و چنانچه از طرف همکاران ما اقدامی صورت نگرفته باشد هزینه خدمات عودت داده می شود. اما در صورتی که درخواست شما انجام شده و نتیجه به شما ابلاغ شده باشد هزینه کنسلی عودت داده نمی شود. بدیهی است هر اقدامی که به صورت حضوری پیگیری شده باشد نیازمند صرف وقت و نیروی انسانی است و لذا بازگشت وجه دستمزد به حساب شخص درخواست کننده امکان پذیر نمی باشد.

عملکرد عافیت با وب سایت های نوبت دهی اینترنتی کاملا متفاوت است و همان گونه که قبلا ذکر شد عافیت به نیابت از شما و به عنوان یک واسطه به مراکز درمانی یا مطب ها مراجعه نموده و درخواست شما را عملی می سازد و لذا پیگیری درخواست های ثبت شده مستلزم صرف وقت،انرژی بیشتر،نیروی انسانی و امکانات حمل و نقل می باشد. بدیهی است هزینه تمام شده جهت پیگیری امور بسیار بیشتر از یک وب سایت نوبت دهی اینترنتی است. کما اینکه وب سایت های موجود نمی توانند همه خدمات را پوشش دهند یا محدود به پزشکان یا مراکزی هستند که قبلا با آن ها قرارداد بسته اند.

بخشی از هزینه خدمات به عنوان پیش پرداخت دریافت می شود و سپس درخواست شما پیگیری و اقدام می گردد . مابقی هزینه خدمات بعد از پایان انجام کار و اعلام نتیجه نهایی دریافت می شود. به علت محدودیت در نیروی انسانی، درخواست هایی که پیش پرداخت آن واریز نشده باشد پیگیری نمی شود.